ПОРЯДОК
ПОВЕРНЕННЯ КОНЦЕРТНИХ КВИТКІВ
1. У разі ВІДМІНИ, ПЕРЕНЕСЕННЯ концерту (заходу), зміни заявленого основного виконавця:
- електронні квитки,
придбані на сайтах philarmonia.com.ua або kontramarka.ua, приймає агент із продажу електронних квитків kontramarka.ua, повертаючи гроші на банківську платіжну картку, з якої були сплачені кошти за квиток. Для повернення електронного квитка напишіть листа на пошту help@mticket.com.ua, до листа додайте електронні квитки та електронну квитанцію про оплату.
- квитки,
придбані у квитковій касі філармонії, приймає каса філармонії з поверненням коштів відповідно до здійсненої форми розрахунку за квиток під час його придбання (готівка, безготівковий розрахунок або банківський термінал).
2. У разі ПЕРЕНЕСЕННЯ концерту придбані квитки дійсні. Якщо відвідувача не влаштовує нова призначена дата концерту, квиток можна повернути до фактичного початку даного концерту (заходу), але не пізніше ніж за 4 години до його початку.
У зв`язку зі зміною заявленого основного виконавця повернення квитків допускається також не пізніше ніж за 4 години до початку концерту (заходу).
3. Повернення коштів відвідувачу квитковою касою філармонії проводиться з пред`явленням документа, що посвідчує особу (паспорт, військовий квиток, студентський квиток, посвідчення водія, службове посвідчення) за особистою заявою та дозволом керівництва філармонії протягом 7 робочих днів.
4. З будь-яких інших причин повернення квитків не здійснюється.
5. З усіма іншими питаннями звертайтесь, будь ласка, до квиткової каси філармонії.
Режим роботи квиткової каси:
Телефони каси: +38 044 270-59-04; +38 044 278-16-97