Охоплюючи музичну спадщину від творчості Баха до Копленда, програма цього концерту зосереджується здебільшого на музиці бароко та романтизму. Це періоди однакової естетичної нестабільності, потужних творчих експериментів, що підважують існування музичних норм і випрацьовують свої власні. Чому б замість чіткого і ясного початку не заплутати слухача і зруйнувати будь-які очікування від музичного висловлювання? Чи не поєднати плавний вальс із технічними вправами для розвитку пальців? Або почати з кінцівки? Запрошуємо на концерт, щоб разом дослідити незвичні звучання бароко і романтизму.
Й. С. Бах – Прелюдія і фуга G–dur
з І тому «Добре темперованого клавіру», BWV 860
Д. Скарлатті – Соната-капричіо E–dur, K 20
– Соната d–moll, K 1
– Соната C–dur, K 159
Ф. Куперен – L’Unique
– La Bandoline
І. Малкович – Музика, що пішла
Читає Олександр Рудько
О. Некрасов – Гуцульська сюїта (Гобелени)
1. Ранок у Карпатах. Ескіз
2. Коломийка
Ф. Крейслер – Вальс «Прекрасний розмарин»,
перекладення І. Порошиної
Ж. Бізе – Сюїта «Jeux d'enfants» (Дитячі ігри), op. 22
2. La Toupie (Дзиґа)
Ф. Шопен – Етюд As–dur, op. 25
– Етюд c–moll, op. 10
– Блискучий вальс F–dur, op. 34 № 3
– Вальс e–moll, op. posth
– Великий блискучий вальс Es–dur, oр. 18
Ф. Ліст – Сонет Петрарки № 104 E–dur із циклу
«Роки мандрів – другий рік Італія», S. 161
– Етюд № 5 «Полювання» із циклу «Великі етюди
за Паганіні», S. 141
– Етюд № 5 «Блукаючі вогні» із циклу
«12 трансцендентних етюдів», S. 139
А. Копленд – Скерцо Le Chat et la Souris (Кіт та миша)