Національна філармонія України
Повернутися

Le Figaro “… посеред війни барокова музика отримала престижний фестиваль в Україні”

Щойно тріумфально завершилася друга едиція Міжнародного фестивалю Kyiv Baroque Fest–2025, і маємо так багато всього, чим хочемо з вами ділитися. Почнемо з великої статті у впливовому французькому виданні Le Figaro, де зазначають:
«Другий фестиваль, започаткований у розпал війни, зміг залучити міжнародних митців, зокрема французьку альтистку Саломе Ґаслен та німецького контратенора Andreas Scholl».


🖋️… посеред війни барокова музика отримала престижний фестиваль в Україні.
🖋️…Приїхало семеро міжнародних митців, порівняно з двома у 2024 році. Фестиваль помітно зріс за масштабами…
🖋️…Жодні тривожні сигнали не порушували мелодій Антуана Форкре чи Марена Маре. Протягом півтори години Київ нагадував Лондон чи Париж, хоча і з більш похмурим тоном…
🖋️…Завдяки фестивалю постає інше бачення країни. «Запрошені митці бачать реальне життя: яскраве місто, людей, які працюють, посміхаються та продовжують святкувати життя», – зазначає Роман Меліш…
🖋️…З київської кав’ярні Саломе Ґаслен зворушено свідчить: «У мене відчуття міста, що на межі, водночас втомленого та неймовірно живого, яке прагне свободи. Я ніколи раніше не відчувала нічого подібного».
🖋️«Українці бачать, що ми солідарні», – стверджує Андреас Шолль, перший міжнародний гість минулого року. Контратенор пропонує гіпотезу щодо успіху фестивалю. Барокова музика промовляє безпосередньо до серця через прагнення до гармонії її доступних мелодій. «Чи говорять вони про щось, окрім людських емоцій?» – розмірковує музикант, готовий повернутися у 2026 році, незважаючи на шість спусків в укриття готелю під час свого перебування.