Національна філармонія України

Правила відвідування концертів

Шановні відвідувачі!

У філармонії правила гарного тону дотримуються суворіше, ніж у театрі. Дійсні знавці й цінителі музики слухають улюблені звуки, затамувавши подих. Та й виконавцям заважає кожний сторонній шерех. Ви зауважували, як інший раз диригент очікувально завмирає з піднятою паличкою? У такий спосіб він просить повної тиші.

У залі філармонії панує особлива атмосфера. Будь ласка, зверніть увагу на Правила відвідування наших концертів. Дотримуючись їх, ви проявите повагу до інших відвідувачів, а також до артистів і працівників філармонії.

Купуючи квитки на концерти, відвідувачі погоджуються з даними Правилами і зобов’язуються їх дотримуватись:

  • Вхід відвідувачів до будівлі філармонії дозволяється як правило не раніше ніж за 45 хвилин до початку концерту.
  • Вхід до концертної зали (Колонної зали імені М.В. Лисенка, Музичного салону) дозволяється після першого дзвінка.
  • Після початку концерту входити до концертної зали дозволяється після завершення виконання твору (під час аплодисментів). У разі запізнення на концерт відвідувач може зайняти місце в концертній залі, запропоноване черговим адміністратором (контролером квитків), а в перерві зайняти місце, вказане у квитку на концерт.
  • У разі втрати паперового квитка на концерт чи суттєвому його пошкодженні відвідувач на концерт не допускається, дублікат квитка не видається, сплачені за квиток кошти не повертаються.
  • Філармонія не несе відповідальності за придбаний відвідувачем підроблений квиток та не розглядає претензії стосовно таких питань.
  • Відвідувач має зберігати паперовий квиток на концерт до завершення такого концерту.
  • Перед початком концерту відвідувач має вимкнути мобільні телефони та інші пристрої або увімкнути в них беззвучний режим.
  • З метою забезпечення охорони авторських та суміжних прав заборонено фото-, відео-, телезйомку та будь-які види аудіозапису концерту або його фрагментів без окремого дозволу адміністрації. Проте не соромтеся фотографувати та знімати короткі відео 📸, щоби поділитися емоціями з друзями у соціальних мережах! І пам’ятайте про артистів та інших слухачів: не заважайте їм насолоджуватися музикою – не вмикайте спалах!
    Будемо вдячні за відмітки наших сторінок Facebook та Instagram у ваших публікаціях!  
  • Під час відвідування філармонії відвідувачі мають дотримуватись правил поведінки у громадських місцях, правил етикету та правил пожежної безпеки, дбайливо ставитись до майна філармонії. Матеріальні збитки, що були завдані філармонії діями відвідувача, стягуються з винної особи у встановленому законодавством порядку.
  • Відвідувачам, які перебувають на балконі Колонної зали імені М.В. Лисенка, забороняється ставити / класти будь-які предмети (зокрема, мобільні телефони, фото-, відеокамери тощо) на парапет (перила) балкону.
  • У разі втрати особистих речей під час перебування в філармонії відвідувач має звернутися до чергового адміністратора.
  • Якщо відвідувач втратив виданий йому гардеробний жетон з номером, він зобов’язаний відшкодувати філармонії його вартість.
  • Адміністрація філармонії залишає за собою право у разі необхідності вносити зміни до програми концерту в частині складу виконавців та переліку творів, що виконуються, про що має повідомити відвідувачів шляхом публікації відповідного повідомлення на офіційному вебсайті філармонії та сторінках філармонії в соціальних мережах Facebook та Instagram як правило, не пізніше ніж за 24 (двадцять чотири) години до початку концерту.
  • Відвідувач має право повернути попередньо придбані квитки на концерт у випадку скасування, перенесення концерту, зміни програми концерту в частині переліку творів, змін у складі виконавців – солістів, диригента, а також в інших випадках, визначених чинним законодавством України.
  • У разі скасування концерту відвідувач має право повернути придбані квитки протягом 14 (чотирнадцяти) днів від дати запланованого проведення такого концерту.
  • У разі перенесення концерту або зміни програми концерту придбані квитки на такий концерт є дійсними на перенесений / змінений концерт.
  • Водночас відвідувач, який у випадку перенесення концерту або зміни програми концерту в частині переліку творів, змін у складі виконавців – солістів, диригента не має бажання / можливості відвідати перенесений / змінений концерт, має право повернути придбані квитки не пізніше ніж за 2 (дві) години до початку перенесеного / зміненого концерту.
  • Зміни у складі виконавців мистецького колективу (оркестру, ансамблю) не вважаються підставою для повернення квитків.
  • У разі повернення відвідувачем придбаних квитків сплачені за квиток кошти повертаються такому відвідувачу на його вимогу:
  • а) філармонією відповідно до Інструкції про порядок повернення придбаних квитків на концерт, якщо електронні квитки були придбані на офіційному вебсайті філармонії або паперові квитки були придбані в квитковій касі філармонії;
  • б) квитковим оператором / агентом з продажу квитків відповідно до умов договору – публічної оферти, оприлюдненого на вебсайті (електронному сервісі продажу квитків) квиткового оператора, та / або умов агентського договору, укладеного між філармонією та таким квитковим оператором / агентом з продажу квитків, якщо електронні квитки були придбані на вебсайті (електронному сервісі продажу квитків) квиткового оператора або паперові квитки були придбані у агента з продажу квитків.
  • Вечірні концерти (які розпочинаються о 18 год. 00 хв. та пізніше) можуть відвідувати діти віком від 6 років, обов’язково у супроводі дорослих та за наявності окремого квитка для дитини.
  • Діти віком до 6 років запрошуються на денні концерти (культурно-мистецькі заходи), створені як для дітей, так і для всієї родини.
  • Після завершення концерту відвідувачі можуть перебувати в будівлі філармонії як правило не довше ніж 30 хвилин.
  • Відвідувачам забороняється заходити до будівлі філармонії:
    1. зі зброєю, вогненебезпечними, вибуховими, отруйними (токсичними), радіоактивними речовинами, колючими та ріжучими предметами, піротехнічними засобами;
    1. у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння;
    1. з тваринами;
    1. у спортивному, пляжному чи брудному одязі / взутті.
  • У будівлі філармонії заборонено куріння тютюнових виробів та використання пристроїв для споживання тютюну, зокрема, електронних пристроїв для нагрівання тютюну, електронних сигарет, кальянів.
  • Відвідувачам не дозволяється заходити до концертної зали у верхньому одязі, з напоями та їжею, з валізами, наплічниками, іншими великогабаритними предметами.
  • У випадку порушення відвідувачем Правил відвідування концертів Національної філармонії України (далі – Правила) працівник філармонії має право вимагати від такого відвідувача негайно припинити відповідне порушення та / або залишити приміщення філармонії.
  • У випадку відмови відвідувача припинити порушення Правил або залишити приміщення філармонії працівники відділу охорони філармонії мають право самостійно або із залученням представників Національної поліції вивести правопорушника з будівлі філармонії.
  • Особи з інвалідністю та особи, які належать до інших маломобільних груп населення, які потребують надання допомоги (супроводу) під час відвідування філармонії, або особи, які їх супроводжують, мають заздалегідь повідомити про необхідну допомогу (потребу в супроводі) та свою контактну інформацію (ім’я, номер мобільного телефону) на адресу електронної пошти service@philarmonia.com.ua або телефоном за номером +38 (044) 270-59-02.
  • Таким особам рекомендується прибути до будівлі філармонії за 25-40 хвилин до початку концерту.
  • Відвідувачі мають можливість звернутися зі своїми зауваженнями / пропозиціями стосовно послуг філармонії на адресу електронної пошти service@philarmonia.com.ua або телефоном за номером +38 (044) 270-59-02.

Зверніть увагу на заходи безпеки під час відвідування концертів філармонії на час воєнного стану:

  1. У разі оголошення повітряної тривоги до початку концерту концерт не розпочинається.
  2. У разі оголошення повітряної тривоги під час проведення концерту концерт негайно припиняється. Відвідувачам необхідно зберігати спокій та спуститися до найпростішого укриття (на підвальному поверсі будівлі філармонії) або найближчого укриття (підземні переходи за адресою вул. Хрещатик, 2 та вул. Хрещатик, 4, що позначені на мапі укриттів для населення м. Києва).
  3. Контролери квитків та черговий адміністратор повідомляють відвідувачам про необхідність переміститися до укриття та допомагають відвідувачам знайти шлях до найпростішого / найближчого укриття.
  4. 3. Концерт продовжується після завершення повітряної тривоги (орієнтовно через 10-15 хвилин після відбою повітряної тривоги).
  5. 4. У разі тривалості оголошеної повітряної тривоги понад 1 (одну) годину концерт (частина концерту) за можливості переноситься на інший час. Інформація про перенесення концерту (частини концерту) доводиться до відвідувачів через офіційний вебсайт філармонії, сторінки філармонії в соціальних мережах Facebook та Instagram та електронні сервіси продажу квитків філармонії та квиткових операторів. У разі неможливості перенесення такого концерту (частини концерту) з незалежних від філармонії причин, кошти за попередньо придбані квитки відвідувачам не повертаються (відповідно до частини шостої статті 10 Закону України «Про захист прав споживачів»).
  6. 5. У разі стабілізаційного або екстреного відключення електроенергії під час концерту протягом декількох хвилин працівники філармонії здійснюють підключення незалежного джерела живлення (генератора), після чого концерт продовжується.

Пільгове відвідування концертів філармонії

Право на пільгові квитки на концерти за умови пред’явлення документів, що засвідчують належність до вказаних категорій громадян, мають:

  • Діти-сироти і діти, позбавлені батьківського піклування, діти з багатодітних сімей
  • Учні закладів професійної (професійно-технічної) освіти та студенти (курсанти, слухачі) закладів вищої освіти, що навчаються за денною формою навчання (здобуття вищої освіти)
  • Особи з інвалідністю
  • Учасники ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС
  • Військовослужбовці
  • Пенсіонери
  • Учасники бойових дій
  • Внутрішньо переміщені особи

          Наявність пільгових квитків  на концерти треба уточнювати в касі. Також, пільгові квитки не поширюються на концерти і заходи, що проводяться у приміщенні  філармонії іншими організаторами.

Будемо дуже раді бачити вас на наших концертах! Нехай музика наповнює ваші серця радістю, натхненням, надією та впевненістю у нашій перемозі!